برای حفظ رضایتمندی خرید شما عزیزان شرکت از کودکی کالای مورد نظر شما را در سلامت کامل و شرایط مطلوب انتظارتان به دست شما می رساند ، ممکن است علی رغم تلاش های همکاران ما با مشکلاتی مواجه شویم در این صورت خدمات تعویض و یا عودت کالا در قالب کارت ضمانت بازگشت کالا به عنوان بخشی از خدمات پس از فروش در فروشگاه از کودکی تقدیم حضور شما می گردد.

زمانی که سفارش  هنوز برایتان ارسال نشده  فرصت دارید آن را تعویض کنید و هیچ هزینه ای به عهده شما نخواهد بود.

در صورتی که پس از ارسال سفارش تمایل داشته باشید آن را تعویض کنید در حالی که کالای تحویلی هیچ مشکلی نداشته باشد تنها 24 ساعت زمان دارید آن را تعویض کنید و هزینه های پست و بسته بندی بر عهده مشتری عزیز می باشد لذا در صورتی امکان پذیر است که کالای ارسالی استفاده نشده باشد و پلمپ محصول باز نشود در این صورت مراحل تعویض و یا عودت کالا انجام میگیرد.

شرایط بازگشت کالا
1 ) حتما قبل از ارسال قطعه ، کالا و … هماهنگی لازم را با شرکت از کودکی انجام داده در غیر  این صورت شرکت از کودکی از ارائه خدمات به شما معذور است.
2 ) در صورت عودت کالا تمامی وسایل همراه کالا نیز همراه آن بازگردانیده شود ، در غیر این صورت شرکت از کودکی از ارائه خدمات به شما معذور است.
3 ) در صورت عودت کالا هزینه ارسال ( بسته به دلایل عودت ) به عهده مشتری و یا شرکت از کودکی می باشد.
4 ) از آنجا که مراحل ثبت کالای مرجوعی توسط کارشناسان فنی ما نیازمند زمان است 24 الی 72 ساعت کاری زمان برای تعویض کالا و ارسال مجدد آن در نظر گرفته شده است
5 ) در نهایت نظر کارشناسان فنی در واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت از کودکی ملاک تشخیص قابلیت تعویض و یا عودت کالا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست